مقررات فروشگاه اینترنتی هایتک
تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت هایتِک میباشد.
- هایتِک موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
- هایتِک موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.
- در هایتِک، با توجه به نوسانات بازار، قیمتها هر لحظه تغییر میکنند و پس از تایید سفارش از سوی هایتِک، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
- پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
- هایتِک بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال مینماید. در صورتیکه امکان ثبت درخواست تست وجود داشته باشد، گزینهی آن در هنگام خرید به شما نمایش داده میشود تا انتخاب فرمایید. چنانچه این گزینه وجود نداشته باشد، به این معناست که حجم کاری واحد پردازش سفارشها به صورتی است که کالاها فقط به صورت آکبند ارسال میشوند و امکان تست آنها وجود ندارد اما همیشه ضمانت هفت روزهی هایتِک برای تمام سفارشها ارائه میشود.
- قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینهای بجز هزینه حمل (در مواقعی که هایتِک ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
- تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام میشود و پردازش سفارشها در تعطیلات رسمی امکانپذیر نیست.
- در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط هایتِک كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداختهای کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن میباشد.
- تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت هایتِک میباشد.
- مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهدهی شركتهای حملونقل و یا بیمهكننده شركت حملونقل میباشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمهی حمل میگردند. هایتِک نیز پیگیر درخواستهای مشتری از شرکت حملکننده خواهد بود.
- در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بستهبندی سفارش میباشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل بهصورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به هایتِک اطلاع داده شود تا هایتِک بتواند پیگیریهای لازم را انجام دهد.
- خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به هایتِک اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری هایتِک مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت هایتِک داشته باشد آن را به هایتِک اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات هایتِک مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- کالایی که دارای اشکال فنی میباشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی هایتِک قرار گرفته باشد) پس از برگشت به هایتِک مورد بررسی قرار میگیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان هایتِک، مبلغ پرداخت شده توسط خریدار ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود. هزینه عودت سفارش به عهدهی مشتری می باشد.
- در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان هایتِک بررسی و یا تعمیر شود، هایتِک مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
- در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرمافزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید هایتِک از پس گرفتن آن كالا معذور است.
- در صورت وجود اشکال، خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بستهبندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس هایتِک ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
- امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و هایتِک از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
- در هایتِک قیمت گوشی ها جهت تنظیم بازار در حداقل ممکن قرار دارد اما امکان خرید عمده گوشی موبایل از هایتِک وجود ندارد. سفارشهایی که به صورت متعدد و تکراری در جهت خرید عمده گوشی موبایل ثبت شوند، لغو شده و وجه به حساب پرداخت کننده بازگردانده خواهد شد.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت هایتِک، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای هایتِک محفوظ است. هایتِک در اسرع وقت وجوه دریافتی را نهایتا طی 72ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت هایتِک میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.
- خرید آنلاین از هایتِک تنها از طریق سایت www.pcht.ir امکان پذیر است. فعالیت هایتِک در اینستاگرام تنها با اکانت PCHT.ir@ میباشد. لطفا هایتِک را تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سواستفاده از نام و برند هایتِک پیگرد قانونی خواهد داشت.